Antyoksydanty

( ilość produktów: 80 )

Każdego dnia różne czynniki oddziałujące na nasz organizm generują powstawanie wolnych rodników tlenowych. Powodują one szybsze starzenie się komórek organizmu, a w dużych ilościach będą także indukowały reakcje zapalne. Z tego powodu należy dostarczać sobie antyoksydanty, które te rodniki neutralizują. Sprawdź, jakie preparaty dostępne w sklepie pomogą Ci na co dzień hamować procesy oksydacyjne.

Suplementy zawierające przeciwutleniacze

  • Acerola w kapsułkach – jest bogatym źródłem witaminy C, która należy do jednych z popularnych antyoksydantów,
  • Ashwaganda – ekstrakt pozwala zwiększyć odporność organizmu na stres, w tym również ten oksydacyjny,
  • Dzika róża w formie sproszkowanej – jej owoce są najbogatszym źródłem kwasu askorbinowego,
  • Echinacea (jeżówka purpurowa) – zawiera flawonoidy, czyli bioaktywne związki pochodzenia roślinnego przeciwdziałające działaniu wolnych rodników,
  • Pau d'arco (Lapacho) – bogata w wyjątkowo silne antyoksydanty, m.in. flawony, flawonoidy, flawonony,
  • Kudzu – ekstrakt z tej rośliny zawiera antyoksydanty zamknięte w tabletkach umożliwiających spożycie ich konkretnej dawki,
  • Ostropest plamisty – działa korzystnie nie tylko na pracę wątroby, ale także na cały organizm dzięki obecności substancji bioaktywnych,
  • Żeń-szeń – zawarte w nim ginsenozydy to bardzo silne przeciwutleniacze,
  • Rhodiola – różeniec górski to jeden z popularnych adaptogenów, który wpływa na pracę układu nerwowego a dodatkowo ma także działanie antyoksydacyjne,
  • Koenzym Q10 – bardzo znany ze względu na swój pozytywny wpływ na skórę, który wynika właśnie ze zdolności do spowalniania starzenia się komórek.

Substancje-antyoksydanty, które zawierają suplementy to także m.in. kwas alfa-liponowy, beta-karoten, luteina, likopen, N-acetylo-L-cysteina, czy chelaty magnezu. Te związki skutecznie chronią nasz organizm przed działaniem stresu oksydacyjnego.

W jakiej formie przyjmować antyoksydanty?

Odpowiednie są zarówno preparaty w formie tabletek i kapsułek, jak i te mające postać płynną, np. olejku. Warto jednak kierować się swoimi preferencjami. Sproszkowane suplementy można bez problemu dodawać do posiłków, najlepiej tych o stosunkowo niskiej temperaturze – niektóre substancje są wrażliwe na jej wzrost, więc będą wówczas traciły swoje właściwości.

Widok gallery
Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies.Korzystając nadal z niniejszej strony, w tym klikając lub zamykając ten banner, zgadzają się Państwo na wykorzystanie technologii reklamowych i analitycznych (w tym plików „cookie”) na niniejszej stronie i innych stronach współpracujących z naszymi partnerami. Pamiętaj: Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zgadzam się
pixel