Odżywki i suplementy białkowe / wysokobiałkowe

( ilość produktów: 563 )

ODŻYWKI BIAŁKOWE

Odżywki białkowe są preparatami zawierającymi w swoim składzie skoncentrowane frakcje białkowe . Pozwala to w niezwykle smaczny i wygodny sposób uzupełnić braki tego makroskładnika w diecie poprzez suplementy. Jak wiadomo dieta wysokobiałkowa jest nieodłącznym elementem stylu życia każdego sportowca. Zapoznaj się z naszą ofertą na najlepsze odżywki białkowe na rynku. Posiadamy suplementy z firmy Olimp, Hi-Tec i wielu innych!

PRZECZYTAJ

 

Białko Hi Tec – skuteczna odżywka dla sportowców

Średnie dzienne zapotrzebowanie sportowców na białko to ok 1.8-2g białka na kilogram masy ciała. Jest to minimalna ilość, jaka jest potrzebna do utrzymania i wzrostu masy mięśniowej. Czasem trudno jest dostarczyć taką ilość z pożywienia, dlatego z pomocą przychodzą nam preparaty białkowe.

W ofercie dostępne mamy białka o różnych frakcjach, na różne pory dnia, od wolnowchłanialnych, które spożywane są na noc, przez szybkowchłanialne spożywane bezpośrednio po treningu aż do miksów różnych frakcji spożywanych w ciągu dnia, głównie między posiłkami.

W ofercie naszego sklepu posiadamy odżywki białkowe w następujących wariantach:

 

Izolaty WPI

Izolaty WPI zawierają w swoim składzie bardzo dużą zawartość białka - aż do 90% w suchej masie, ponadto nie zawierają praktycznie w ogóle zbędnych tłuszczów i węglowodanów. Proteiny z izolatu WPI wchłaniają się dosyć szybko do krwiobiegu, zalecane są zarówno podczas procesu odchudzania jak i nabierania masy mięśniowej.

 

Koncentraty WPC

Koncentraty WPC w swoim składzie posiadają od 65-80% białka w suchej masie, aminokwasy zawarte w koncentratach zapewniają średnio-szybkie wchłanianie do krwiobiegu, jednak posiadają bardzo skoncentrowaną porcję aminokwasów. Zawierają one dosyć niewiele tłuszczów i węglowodanów, dzięki czemu z powodzeniem mogą być stosowane zarówno podczas odchudzania jak i nabierania masy mięśniowej.

 

Wielofrakcyjne

Białka wielofrakcyjne są mieszanką różnych frakcji białka, które to uwalniają do krwi aminokwasy w różnym tempie. Odżywki białkowe wielofrakcyjne są zalecane szczególnie do posiłku lub między posiłkami dla utrzymania wysokiego poziomu aminokwasów we krwi.

 

Wolnowchłanialne (kazeiny)

Odżywki wolnowchłanialne zawierają w swoim składzie bardzo wolno wchłanialne białka, które uwalniają do krwiobiegu aminokwasy w bardzo długiej jednostce czasu. Odżywki białkowe wolnowchłanialne są szczególnie polecane do stosowania przed snem

 

Hydrolizaty WPH

Hydrolizaty WPH są to przetworzone w specjalny sposób proteiny izolatu, poddane wstępnemu trawieniu, dzięki czemu aminokwasy uwalniane są do krwi bardzo szybko. Szczególnie polecane do stosowania okołotreningowego

 

Białka jajeczne

Białka jajeczne posiadają unikalne frakcje aminokwasów w składzie, zbliżone do aminokwasów, z których zbudowane są ludzkie mięśnie. Odżywki białkowe jajeczne zawierają śladowe ilości węglowodanów i tłuszczy, dzięki czemu szczególnie polecane są osobom zmagającym się z redukcją tkanki tłuszczowej, bądź budującym masę mięśniową. Z białek jajecznych często korzystają osoby uczulone na białka mleka, z których wytwarzane są koncentraty, izolaty i hydrolizaty.

 

Białka roślinne

Białka roślinne dla sportowców w swoim składzie posiadają śladowe ilości zbędnych węglowodanów i tłuszczy, dlatego polecane są one osobom budującym masę mięśniową i odchudzającym się. Brak zawartości białek zwierzęcych sprawia, że jest to idealny produkt dla wegetarian.

 

Białka wołowe

Białka wołowe zawierają bardzo wysoką % zawartość protein przy jednocześnie niskiej zawartości węglowodanów i tłuszczów. Posiadają unikalny profil aminokwasowy, dzięki któremu możliwe jest zachodzenie procesów budowy suchej masy mięśniowej i redukcji tkanki tłuszczowej. Białka wołowe są szczególnie wskazane osobom uczulonym na białka mleczne.

 

Dlaczego warto zainwestować w preparaty białkowe?

Preparaty białkowe wspomagają przyrost masy mięśniowej u osób intensywnie uprawiających sport. Zażywając białko w formie odżywki uzupełnisz swoją dietę w niezbędne proteiny przed i po treningu. Dużą zaletą suplementów białkowych jest to, że są niezwykle łatwe i praktyczne w użyciu. Saszetkę z preparatem możesz mieć zawsze przy sobie i użyć wtedy, kiedy tego potrzebujesz.

Białko w postaci suplementów powinno się stosować po treningu, aby uzupełnić braki i pomóc organizmowi w regeneracji mięśni. Można je również przyjmować na noc w przypadku kazeiny. Spożywanie odżywek białkowych to również dobry sposób na uzupełnienie braków w diecie.


Białko stanowi około 80 procent masy mięśniowej (po usunięciu wody) i jest odpowiedzialne za strukturę i działanie mięśni.

Sportowcy  polegają  na suplementach białkowych, które pomagają zoptymalizować rozmiar, siłę i regenerację  mięśni. Ale nie  wszystkie białka są sobie równe.  W  jaki sposób klasyfikuje się białka:


    • Koncentraty :  Przetwarzanie białka do  postaci proszku, w zależności od stopnia usunięcia części "niebiałkowych" daje różne rodzaje białka . Koncentraty białkowe zawierają około 70-80 %  białka, a pozostały procent  to węglowodanów, minerałów, wilgoci (wody) i tłuszczów. To najbardziej uniwersalny suplement, doskonały dla początkujących na siłowni, oraz dla wszystkich  sportowców innych dyscyplin.

    • Izolaty : Białkowe izolaty, są „czystszym „ białkiem , bo  więcej części niebiałkowych usunięto. Zawierają do 90 % białka z mniejszym stopniem niebiałkowych składników odżywczych. Czyli  minimum tłuszczu, cukru i laktozy. Jest to więc doskonale rozwiązanie okołotreningowe , oraz na okres redukcji.

  • Hydrolizaty : Termin "hydrolizowane białko" odnosi się do częściowo strawionych białek, zawierających polipeptydy .To  "częściowo strawione białko " jest zaraz po treningu faktycznie korzystnym rozwiązaniem ! Bardzo dynamicznie i skutecznie  dostarcza  aminokwasów , peptydów .

Istnieje kilka rodzajów białek do wyboru, każdy z własnym unikalnym aspektem i potencjalnymi korzyściami. Whey Protein Białka serwatkowe powinno się stać pierwszym wyborem dla początkujących . Jest  najpopularniejszym suplementem białkowym, ponieważ wykazano, że wspomaga wzrost mięśni i utratę tłuszczy.

Jest trawiony i wchłaniany szybciej niż inne białka, dzięki czemu jest idealnym wyborem do spożycia bezpośrednio przed lub po treningu, lub jako szybki posiłek białkowy.  Serwatka jest prawdopodobnie najbardziej termogenicznym białkiem, co oznacza, że przyspiesza metabolizm  bardziej niż  inne białek. Związane  to jest z wpływem na syntezę białek mięśniowych. Białko Kazeinowe

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
X
pixelpixelpixel