Żele i shoty aminokwasowe

( ilość produktów: 2 )

Shoty i żele aminokwasowe dostarczają surowca niezbędnego do budowy masy mięśniowej. Dzięki ich skoncentrowanej formie możesz spożyć je tuż przed rozpoczęciem treningu, bez obawy o to, że nadmiernie obciążą żołądek. Wspomogą budowanie beztłuszczowej masy ciała więc przydadzą się w okresie tzw. masy, ale także w czasie redukcji – w celu ochrony tkanki mięśniowej i usprawniania procesów regeneracyjnych. Sprawdź, jakie związki aktywne znajdziesz w produktach dostępnych w sklepie w Muscle Power.

Shoty i żele aminokwasowe

W ich składzie znajdują się następujące substancje i składniki:

  • Arginina - Aminokwas, który stymuluję produkcje tlenku azotu. Ten zaś pozytywnie wpływa na zdolności wysiłkowe poprzez rozszerzenie naczyń krwionośnych i zwiększenie przepływu krwi, dzięki któremu mięśnie są lepiej zaopatrywane w tlen i składniki odżywcze.
  • Beta-alanina - Wspomaga utrzymywanie równowagi kwasowo-zasadowej, która ulega zmianom w trakcie treningu. Dzięki temu daje możliwość wykonania lepszego treningu i często także jego wydłużenia.
  • Kofeina - Dodatkowa substancja dodawana do preparatów w celu zwiększenia zdolności wysiłkowych. Pobudza i tym samym ułatwia wykonanie danej aktywności.
  • Witaminy B6 i B12 - Mają wpływ na pracę układu nerwowego oraz skurcze mięśni i pracę serca.
  • Betaina (z soku z buraków) - Pozwala zwiększyć wytrzymałość mięśni i siłę.
  • L-cytrulina - Aminokwas pozwalający zmniejszyć poziom bólu mięśniowego. Zwiększa wytrzymałość, a także w pośredni sposób wpływa na powstawanie tlenku azotu.

Popularne są także shoty i żele z BCAA, które pomagają budować masę mięśniową i mogą również przyczynić się do ograniczania zmęczenia podczas treningu (odsuwać w czasie moment pojawienia się zmęczenia ośrodkowego).

Kiedy warto pomyśleć o suplementacji aminokwasów?

  • W Twojej diecie brakuje źródeł białka lub są one niepełnowartościowe,
  • wykonujesz ciężkie treningi, a brakuje Ci czasu na porządną regenerację,
  • zdarza się, że nie masz czasu na posiłki i przez to możesz zaniedbywać odpowiednią podaż protein,
  • aby czerpać dodatkowe korzyści w kontekście treningowym (np. poprawić jego jakość).
Widok gallery
Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies.Korzystając nadal z niniejszej strony, w tym klikając lub zamykając ten banner, zgadzają się Państwo na wykorzystanie technologii reklamowych i analitycznych (w tym plików „cookie”) na niniejszej stronie i innych stronach współpracujących z naszymi partnerami. Pamiętaj: Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zgadzam się
pixel