|
Drogi Użytkowniku,
wiemy, jak istotne są dla Ciebie czas i wygoda. Aby maksymalnie usprawnić proces doręczania przesyłek, wprowadzamy istotne zmiany dotyczące odbioru Przesyłek Paczkomatowych z Paczkomatu:
1. Zgodnie z nowym Regulaminem świadczenia usługi Paczkomaty 24/7 przez InPost Paczkomaty sp. z o.o., który wejdzie w życie w dniu 14 maja 2017 roku — skróceniu ulegnie czas na odbiór przesyłki z Paczkomatu. Paczki umieszczone w Paczkomatach będą od tej chwili czekały na odbiór przez 48 godzin, a nie — jak dotychczas — przez 72 godziny.
Dlaczego? Już dawno zauważyliśmy, że znakomita większość z Was odbiera paczki w czasie... nieprzekraczającym 24 godzin! Skrócenie czasu na odbiór przesyłki do 48 godzin nie wpłynie na wygodę korzystania z Paczkomatów. Zmiana przyniesie natomiast dużą korzyść dla wszystkich — więcej wolnych skrytek na paczki oczekujące na umieszczenie w maszynach! Z roku na rok odbieracie ich bowiem coraz więcej — w ubiegłym roku obsłużyliśmy aż o 79% więcej paczek niż w poprzednim. |
|
|
|
|
2. W przypadku nieodebrania Przesyłki Paczkomatowej z maszyny trafi ona do najbliższego oddziału InPost Paczkomaty, gdzie poczeka na odbiorcę kolejne 3 dni (a nie, jak do tej pory — 11 dni).
Skąd ta zmiana? Ujednolicamy zasady — dla przejrzystości postanowiliśmy wyrównać czasy awizacji paczek paczkomatowych i kurierskich. Od połowy maja wszystkie paczki doręczane przez InPost obowiązywać będą te same czasy awizacji.
3. Zarówno odbiorcy, jak i nadawcy będą mieli możliwość przedłużenia czasu na odbiór paczki w Paczkomacie o dodatkowe 48 godzin. Od 14 maja br. wystarczy wysłanie specjalnego SMS‑a i… gotowe!
Wierzymy, że kolejne dostawy będą dla Ciebie równie satysfakcjonujące, a sama usługa Paczkomaty® InPost nadal pozostanie najwygodniejszą formą dostawy.
Źródło: InPost |